söndag 27 juni 2010

Sommar, sommar, sommar!

Det har hänt en del sen sist.
Vår underbara kronprinsessa har gift sig. Härligt med kärlek och romantik!
Yngsta sonen har fått däng i Örebrocupen. Tuff grupp, men dom kommer igen.
Fotbolls VM är som mest spännande. Vilket lag tyskland har!
Midsommar med körframträdande i ett underbart sommrigt Gällersta.
Sommaren bara springer iväg och jag hinner inte med.

I dag har vi haft en skön lat dag vid poolen, tillsammans med alla sönerna plus sex extra kompisar till den äldsta av sönerna.
Det blir mycket plock och mycket mat men det är framförallt härligt att alla är här.
Mannen sov i tält med de två yngsta herrarna så jag fick husera själv i huset med alla tonåringar. Jag somnade absolut först. Ungdomarna somnade när jag vaknade, typ.
Lite boxning har vi också hunnit med. Jag har sparrat mina yngre söner. Det finns potential.
Jag kommer nog ha lite träningsvärk i morgon.

Nej nu är det dax att få ut i värmen!

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar